O nouă grupă de Terapie Bowen (Bowtech) în Timișoara

Dupa o pauza destul de lunga, s-a demarat azi, din nou, cursul de terapie Bowen (BOWTECH) in Timisoara. Chiar daca de aceasta data nu am organizat acest curs, emotiile inceputului m-au cuprins, amintindu-mi de prima data cand asteptam sa-i intalnesc pe cei ce m-au ghidat si inca ma ghideaza in acest domeniu: prof. Andrew Zoppos, instructor superior al Academiei de Terapie Bowen din Australia si instructor Carmen Sopon. 

Trecand prin mai multe terapii pe care le-am practicat de-a lungul unui deceniu, mi-am dat seama din prima clipa ca terapia Bowen este raspunsul la 90% din problemele oamenilor. Fie ca este vorba de probleme acute, cronice, fizice sau psiho-emotionale, Bowtech este tratamentul cel mai eficient si comod al omului modern. De ce...? Sedintele se fac la o distata de o saptamana pentru ca tratamentul sa treaca prin toate sistemele organismului; pacientul nu trebuie sa faca nimic decat sa se relaxeze si sa tina cont de cateva conditii de bun simt pe perioada de terapie: sa nu combine terapia Bowen cu alte terapii manuale sau pe baza de magneti sau pase energetice; sa faca macar 30 de minute de miscare pe zi, sa bea suficienta apa (in functie de kilogramele pe care le are: 0.033 ml x kilocorp, in cazul in care persoana bea cafea, cantitatea dublandu-se). 

Deasemenea, emotiile sunt un pic si mai mari datorita faptului ca si sotul meu, Nitai, urmeaza in paralel acest curs, la Cluj! Si ma bucur pentru el, dar si pentru mine :-) ca am terapeutul meu personal oricand e nevoie, deoarece terapia Bowen nu se poate aplica ca si auto-tratament. In cazuri de orice ce fel de socuri fizice sau emotionale, e nevoie de Bowtech, nici nu va vine sa credeti ce inseamna sa vezi cu ochii tai refacerea in starile acute, chiar daca poate parea ceva SF celor care citesc aceasta postare... 

Cu terapia Bowen oprim sangerarea, acceleram vindecarea, se pun la loc oasele (in ritmul fiecarui om, desigur!). Bowtech poate ameliora/ imbunatati calitatea vietii/ vindeca orice fel de afectiune (daca pacientul isi doreste cu adevarat), neputandu-se vorbi despre efectul placebo deoarece atat copiii, cat si animalele tratate raspund extraordinar de bine. Terapia Bowen se poate aplica ca si preventie eliminand rezultatele emotiilor negative (stres, suparari, griji etc.) si reinstalarea starii de liniste si relaxare. Pe aceasta cale, le urez "bafta!" celor care azi fac primii pasi in Bowtech, in Timisoara. www.bowtech.ro

Andrew Zoppos                                                           Carmen Sopon